onsdag 14. september 2011

Snart Jul...

Jammen er det snart gått en uke igjen. Sliter fortsatt litt med en vond skulder, men de løse skruene har jeg fått satt på plass! (Så lenge det varer da...) Og i går var jeg og fikk deilig massasje på den stive nakken og skuldrene og det var utrolig deilig (og litt vondt...)  på en helt vanlig  tirsdag! Egentlig noe man burde unne seg oftere, også når man ikke har vondt noe sted! Ellers er det julestemning inne i hodet mitt om dagen.  Det er fullt av julegaveideer og ting jeg har lyst til å gjøre før jul, og om jeg starter nå blir jeg tidlig ferdig og kan bare kose meg i desember! JAda! Går sikkert kjempefint...Når desember kommer løper jeg nok rundt og stresser som ei huggær'n høne akkurat sånn som jeg pleier, tenker jeg! Men ble iallefall inspirert av Henrikke til å lage noen julekort av de flotte julebildene hun viste fram  på bloggen sin, og som hun var så grei og sendte meg på mail! Så da er jeg iallefall igang, og ennå er det leeenge til jul!

Så herved er julestria 2011 erklært for åpnet, og det er utrolig kos da! Har puslet med litt annet også, men det skal kanskje bli julegaver så det er foreløpig hemmelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!