fredag 9. september 2011

En skrue løs...

Her er det litt laber stemning! Skuldra mi verker som bare det og og jammen er jeg på igjen med å ha en "skrue løs" :(  Hadde en runde med dette i våres og det er altså noen krystaller i det indre øret som løsner og beveger seg ut i øregangen, noe som gjør at jeg blir vannvittig svimmel når jeg legger meg ned, reiser meg opp, lener hodet bakover osv. Er også småsvimmel ellers og med en skulder/nakke som verker som bare det i tillegg er det ikke mye morro.
Litt må jeg alikevel gjøre. Klarer ikke å holde meg helt unna hobbyrommet mitt, og her kommer et kort jeg har laget etter en skisse inne hos Henrikke. Det er første gang jeg prøver å lage kort etter en skisse og synes det er vanskelig å ikke bli for opphengt i hvordan andre har gjort det, og finne min egen stil. Men det kommer vel.


Nå skal jeg ut i høstsola og hvile både armen og hodet. Deilig vær her i dag! Det er da noe!


Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!