søndag 21. august 2011

To nye kort

Så var helgen snart over og alle er på plass igjen i heimen, klare for å ta fatt på et nytt skoleår i morra. I år har vi altså en ungdomsskoleelev i huset...brrr...litt skummelt! Og spennende! Med hele huset for meg selv hele helga har jeg jammen fått tid til både det ene og det andre. Ikke det at de andre her i huset er så masete når de er hjemme, men det er vel mer det at man får sitte oppslukt med det man holder på med, i timesvis uten å bli forstyrret av at det skjer noe annet spennende ellers i huset.

En annen forunderlig ting ved å være alene hjemme er at alt står på plassen sin dag etter dag...Putene i sofaen ligger på samme sted søndag formiddag, som jeg la de fredag kveld. Duken ligger pent på plassen sin og gangen ser nesten litt tom og ensom ut med skoene pent linet opp og alle jakker hengende på knaggen sin. Men nå er husets ungdommer på plass igjen og da er alt ved sitt vante jeg. Puh!


Litt kos på hobbyrommet har det da blitt, og noen nye kort har sett dagens lys. Her kommer ett par.
Guttekort er vanskelige å lage synes jeg. De skal liksom ikke pyntes for mye, samtidig skal de liksom pyntes litt og da...det er jo det som er gøy...! Her er et meget enkelt et, laget med de nye stempeltrykkene fra Lilli of the valley som kom i postkassen min i sommer. Synes de er så herlige, og jeg bare digger den bikkja!

Skikkelige kompiser disse to!


 Her er ett i andre enden av skalaen! Rosa og sukkersøtt, men sparsomt pyntet dette og. Men like søte da!

"Friends forever"

Nå skal jeg lage etikett til hele to og et halvt glass med solbærsyltetøy som har sett dagens lys! Smått men godt...(tror jeg)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!