søndag 7. august 2011

Hobbyvær....


Det er skikkelig innevær her nå. På sånne dager tenker jeg på hvor heldig jeg er som har flere hobbyer. Så når jeg ikke kan pusle ute, er det alltids noe å finne på inne. Og "vaktmester'n" greier jo brasene i drivhuset han.;o) Ikke behøver jeg å vanne den nysådde plenen heller! Så da kan man med god samvittighet sitte inne og pusle med andre ting. Men snart er ferien over. Fire lange, deilige uker uten stress mas og kjas er over for denne gang. I morgen er det striskjorte og havrelefse igjen, men fortsatt litt rolige dager/ettermiddager og kvelder siden skole, fotball og andre ting ikke har startet enda. Godt med litt myk start. Selv om ikke ferieværet ble helt etter ønske har vi tross alt hatt mange dager med sol, og selv om nesten hver soldag har inneholdt minst en regnskur har det iallefall vært ganske god temperatur. Og siden jeg har en jobb som min kan jeg nyte soldager som måtte komme i tiden fremover på jobb også! Luksus!

Det er alltid noe å glede seg over om man bare leter etter det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!