lørdag 16. juli 2011

Et godt stykke arbeid

I dag har vi jammen fått gjort et godt stykke arbeid! Heller lagt i hele drivhuset og utenfor inngangspartiet. Ble så fint!

Ser ganske koselig ut egentlig!



Også det flotte bordet mitt da. Der troner også vaktmester'n!

I enden av drivhuset har vi laget et trau med jord som kan brukes til å så rett i bakken istedetfor i kasser eller potter.  
Sånn ser det ut inni. Tomater og litt annet til venstre og agurk til høyre.

Mannen i huset har også puslet med litt av hvert. (Når han ikke har hjulpet meg da vel og merke;o))
En del av den åpne plassen under verandaen er blitt bygget inn og han har satt på dører.

Tada! En liten bod med et bord hvor jeg kan stå og potte om planter og lignende, samt samle alt vi har av hageredskap. Boden har tett tak, så det som er her blir heller ikke vått.
Flott hva!?





Hele neste uke er det spådd bare regn :(  Men jeg fikk en pakke i posten fra Bikuben i dag, så jeg skal nok klare og finne på noe på en regnværsdag eller to! Men nå er det lørdagskveld på soffan som gjelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!