tirsdag 5. juli 2011

En liten sommergave





I kveld ble det endelig tørket støv av symaskinen! Denne lille posen skal bli til en liten sommergave til en kollega som har vært grei og hjulpet meg når jeg har hatt små problemer i løpet av året som har gått. Det er egentlig nr to i rekken av forsøk på å sy flere slike og de er utrolig praktiske...tror jeg....






Posen er altså en bleiepose som man kan putte ett par bleier og en pakke med vaskeservietter i, når man skal på tur foreksempel.





Slik ser den ut når den er åpnet. Den kunne egentlig vært litt større, så jeg tror jeg skal forsøke å forstørre mønsteret litt. Siden babyene bare venter på å ploppe ut rundt meg på alle kanter, tenkte jeg at dette kunne være fine barselgaver. Oppskriften finner du her: http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/dipecase.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!