tirsdag 5. juli 2011

Bare 3 dager igjen...



Snart ferietid. Jeg gleder meg veldig! Vi har ingen store reise-bort-planer, bare masse tid til å ordne og fikse i hagen og kose oss. Nå er nok det og ordne og fikse i hagen ett kapittel for seg selv, som fort kan ta sine fire uker med ferie alene, men pytt, tenker ikke på det nå.


Jeg drømmer heller om late dager ute i sola og pusling i hage og ikke minst i drivhuset...




Gulrøtter og reddikker trenger sårt litt stell...









Og skulle det regne har jeg alltids en UFO jeg kan sy ferdig...











...eller jeg kan lage noen kort til kommende begivenheter....




...mmmm og hekle litt kanskje...



...og en bunke bøker ligger bare og venter på at jeg skal begi meg inn i deres verden...kanskje med ett lite glass vin i hånden mens regnet trommer på taket i drivhuset...? Men aller helst i skyggen på en varm, sløv sommerdag...






Man kan jo drømme....men først må man stille klokken og opp og vekke sola i tre lange dager til!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!